Dorinte

Sunt atatea lucruri frumoase la care visez, atatea lucruri pe care vreau sa le fac, sa creez si sa imprim in viata mea niste amintiri frumoase. Amintirile ma intristeaza dar totodata imi readuc in minte momentele vietii mele. Amintirile pe care o sa le am peste cativa ani vreau sa fie intamplarile de acum,intamplarile de maine. Vreau sa fac lucruri nebunesti, sa imi traiesc adolescenta, sa intru in bucluc, sa ma descurc singura dar sa primesc si ajutor. Vreau sa ma distrez, sa ma simt bine, sa ma simt implinita.

Dorintele mele ar fi asteaaa: Apusul si rasaritul la mare cu cele mai bune prietene ale mele, cu vantul sufland prin pletele noastre, cu gandurile noastre despre iubire,cu un bacardi in mana si un “pinky promise” ca vom ramane mereu impreuna.Cunoscutul si mult doritul sarut in ploaie. Daaa, acel sarut cu acea persoana speciala, cu persoana care tine la tine pentru ceea ce esti, care te protejeaza, care te iubeste, persoana care te face sa simti fluturasi in stomac si aici s-ar incadra si alta dorinta: gasirea unui astfel de baiat!!!Sa calatoresc in toata lumeaaa. Sa descopar toate secretele si lucrurile interesante din fiecare tara, sa le observ obiceiurile sa invat despre cultura lor, sa stiu o gramada de chestii. Sa ma pierd pe stradutele inguste si sa intalnesc tot felul de oameni. Sa ma pierd printre oameni necunoscuti si sa uit de orice grija.  

Parca sunt atatea lucrui care imi trec prin cap si atat de multe imi doresc incat in mintea mea este o harababura si nu pot sa realizez ce vreau. Stiu ce imi doresc in mare. Vreau sa ma distrez, sa ma simt bine, sa am prietenii si familia aproape, sa ma plimb cu Toto, sa imbatranesc in mainile celui care ma iubeste, sa fiu fericita, sa am multi caini, sa am o casa pe plaja, sa am o sera, sa stiu sa tricotez, sa invat multe limbi straine,sa am o multime de haine, sa stiu sa gatesc, sa machiez mereu, sa invat sa joc remi, sa invat sa joc poker cu prietenele mele, sa ma maturizez, sa fiu din nou copil, sa am un jurnal, sa public o carte, sa cant, sa pictez, sa dansez, sa am copii, sa am sufletul unui copil, sa fiu buna, sa fac fapte bune, sa am imaginatie, idei, sa am o slujba care sa imi placa, sa am cea mai frumoasa experienta la facultate, sa imi fac un tatuaj,sa imi vopsesc parul,sa lansez lampioane, sa inalt un zmeu,sa zbor cu parasuta, sa fac bungee jumping, sa am o motocicleta si o casca de protectie roz,sa inot la miezul noptii,sa fac scufundari, sa inot cu delfinii….. sa traiesc, vreau sa traiesc si desi nu prea stiu ce inseamna asta viata si deciziile mele ma vor ghida spre viitor, un viitor care poate nu o sa fie cum mi-am imaginat.

Image

   
 

3 thoughts on “Dorinte

Leave a comment