Realitatea

Realitatea-i naspa. Tocmai de aceea multi incearca sa transforme aceasta realitate in propria lor lume. Unii citesc, unii se uita la filme, unii nu fac nimic. De ce nu facem nimic? Pentru ca nu vrem, pentru ca nu stim ce ni se poate intampla sau poate chiar asta e problema ca stim ce ni se va intampla. Eu credeam ca stiu ce mi se poate intampla si am realizat de multe ori ca nu e asa. Imi imaginez tot felul de lucruri in cap si imi fac atatea griji si apoi imi dau seama ca nu e chiar ceea ce ma asteptam. Poate imi doream sa se intample altfel, mereu imi doresc sa se intample altfel. Dar asta e realitatea. Nu stim mereu care sunt urmarile actiunilor noastre. Asa ca singurul lucru pe care ne putem baza este presupunerea. Sa presupunem ca totul va fi bine sau sa fim pesimisti si sa ne asteptam la ce e mai rau. In orice caz nu vom sti niciodata ce ne aduce viata.

Trec pe langa o multime de oameni in fiecare zi si incerc sa imi inchipui pentru un minut ca sunt in locul lor. Unii par fericiti, altii posomorati, pe altii nu ii poti citi, altii sunt ocupati. Dar ce gandesc defapt acei oameni? Asta imi doresc mereu sa aflu, sa patrund in gandurile lor, in problemele lor, sa patrund intr-o alta lume. Pentru ca defapt  realitatea nu este un singur loc, realitatea nu este a tuturor. Cu totii traim in propria realitate, cu totii avem diferite idealuri, vedem lumea diferit, percepem altfel totul. Niciun gand nu este identic cu al nimanui, totul este versatil, totul are o amprenta si nu se poate deslusi  ce e defapt lumea reala. Gandurile sunt infinite si la fel ar trebui sa fie si viziunea noastra asupra realitatii, sa nu lasam tristetea,saracia,coruptia sa ne distruga lumea frumoasa in care traim. Ca sa putem face realitatea mai buna trebuie sa luptam, trebuie sa incercam sa fim una din milioanele de persoane care prin simplele si unicele lui actiuni sa faca o mica fapta buna care poate schimba locul in care traim. Sa renuntam la ideea ca realitatea-i naspa. Incerc si eu din greu si sper si mai mult ca realitatea nu e ceea ce vedem in fiecare zi pe strada, sper ca realitatea va fi schimbarea pe care noi o vom face in lume. Lumea e distrusa oricum si sa nu credeti ca daca doar 1 persoana va incerca sa schimbe ceva nu va reusi pentru ca este doar una, fiecare om are rolul sau in toata aceasta harababura pe care o numim viata, realitate. Si da inca mai sunt acea fetita de 4-5 ani care se juca cu papusile Barbie si care stia cu siguranta ca va salva lumea si care crescand nici nu a mai inteles ce e lumea defapt.

Image

5 thoughts on “Realitatea

  1. Realitatea comuna tuturor oamenilor este un amalgam de sentimente, senzatii si trairi. Dar realitatea in care traiesti tu este la fel cu realitatile altor catorva milioane de oameni, inclusiv cu realitatea mea. Fiecare va dori sa faca ceva prin care sa schimbe lumea in bine (cu toate ca fiecare vede binele in felul sau), fiecare va dori sa devina un lider (si sa conduca lumea in felul sau si sa o conduca spre bine). Prin urmare toti suntem la fel, dar punandu-ne fata in fata si punandu-ne a argumenta realitatea, vom vedea cat suntem de diferiti. Traim intocmai legenda Turnului Babel: suntem oameni, avem acelasi scop, dar nu ne putem crea o idee pe care sa fim cu totii de acord.
    Ar fi un singur crez care inca mai tine oamenii uniti: divinitatea.

  2. Ai stil în a scrie, ceea ce mulţi din păcate nu au.. (şi eu ma aflu printre aceia care nu prea au stil, talent). Îmi face plăcere să te citesc. 🙂

Leave a comment