Things that I love

BINEINTELES ca nu am mai scris de mult, poate pentru ca nu am avut idei sau poate pentru ca nu am avut chef, in orice caz astazi vreau sa va vorbesc despre haine si alte chestii care imi plac mie. Toate fetele cand erau mici isi doreau sa creasca, sa poarte tocurile mamei, sa se machieze si tot felul. Norocul meu ca am crescut si am inceput sa fac toate astea, dar sunt si putin dezamagita ca poate am inceput prea devreme cu machiajul . Inainte foloseam machiaj doar cand ieseam in oras, dar in orice caz nu la scoala. Acum nu ma pot abtine sa nu ma dau cu tus sau cu fond de ten, pudra,blush,bronzer, astea…Imi pare putin rau de tenul meu dar il hidratez in fiecare seara deci nu cred ca e o problema asa mare. Dar am realizat ca machiajul ma face sa ma simt mai increzatoare desi nu schimba chiar asa de radical modul cum arat, am mai realizat ca imi place chiar foarte mult sa ma machiez pe mine dar si pe prietenele mele. Si sunt asa de bucuroasa cand ma suna fetele sa le machiez si le mai si place de multe ori. M-am invatat singura sau ma mai uitam pe youtube la tutoriale, dapai nu ma prea ajutau si am inceput singura sa imi dau seama cum sa fac,cum sa aplic, chestii tehnice. Asa si ce vroiam sa spun e ca machiajul face parte din viata mea si nu nu ma machiez ca mi-e rusine sa ies cu fata mea in lume sau ca am eu mofturi de genu’ asta, pur si simplu imi place si sunt foarte pasionata. Incerc mereu acasa combinatii noi, tot felu’ de smokey eyes, am inceput sa ma uit la toate fetele de pe youtube din America sau Anglia care isi fac tot felul de tutoriale si filmulete cu haine si dinastea si chiar ma inspira mult. Nu pot sa zic ca am invatat nu stiu ce de la ele dar in orice caz m-am inspirat si parca in adancul meu si eu as vrea sa am un canal pe youtube cu cate 600 k de subscriberi dar stim cu totii ca asta nu o sa se intample. Trecand mai departe la partea cu hainele….HAINELE, nu iubesc nimic mai mult pe lumea asta decat hainele, adica sentimentul ala cand esti in magazin, si ai bani:)))), si iti poti cumpara ce vrei, sa construiesti tinute in cap, cum fac eu de altfel si fericirea aia prosteasca ca ai haine noi )). Singurul lucru care ma intristeaza dintotdeauna a fost ca nu pot purta toate hainele care imi plac, dupa cum v-am mai povestit pana acum, nu port in niciun caz marimea S sau orice alt tip de marime pe care ar arata bine o fusta,o rochie, o chestie mulata, trecand peste asta nu am probleme in a-mi gasi haine care sa imi placa. In fiecare seara inainte sa merg la scoala imi pregatesc tinuta in care mereu va fi prezent un accesoriu sau poate mai multe. ACCESORIILE, al doilea lucru pe care il iubesc cel mai mult pe lumea asta. Prietenele mele nu pot sa desluseasca nevoia mea de a purta mereu cate un lant, aproape in fiecare zi, fie el mic, mare,colorat,etc…Eu le tot spun ca asa imi place ca simt ca imi completeaza tinuta bla bla bla… Si asta este si motivul. Cateodata doar cateodata as prefera sa imi cumpar un lant si sa renunt la o bluza sau ceva de genu’. Chiar imi plac mult si gasesc atatea moduri in care sa le includ in tinute. Iubesc toate bijuteriile : inele, lanturi,bratari, si totodata le port mereu. Aaa mi-am amintit, singurele accesorii pe care le evit, sunt cerceii, nu imi place deloc cum imi sta cu cercei, zici ca sunt bunica, zici ca sunt mai matura, zici ca imi face fata si mai mare, rareori mai port cercei micuti da’ cam atat. In orice caz sunt mereu entuziasmata cand vine vorba de haine si accesorii si machiaj si imi place de multe ori sa dau sfaturi celorlalti si sa ma surprind mereu cu noi idei. Ceea ce ma deranjeaza de multe ori este modul in care sunt apreciate unele persoane si aici da ma refer la Facebook si la unele cocalare cu cate 800 de like-uri la o poza, o poza care e foarte naspa si sa nu mai mentionez tinuta care iara e penibila sau care de multe ori nu exista. Fetelor nu merita sa va aratati sanii si fundul pentru like-uri si aici nu ma adresez celor cu stil gen Alina Ceusan, in fine, ceea ce vreau sa spun este ca ma enerveaza persoanele astea si totodata mi se pare ca dau dovada de prostie si penibilitate. Sincera sa fiu nu inteleg cum oamenii pot sa dea like la o astfel de poza, dar inca odata nimeni nu e ca mine, fiecare are stilul lui sau ma rog ce-o fi ala, nu toata lumea gandeste ca mine si asta este strict parerea mea.

Totodata vreau sa le multumesc celor care imi citesc blogul, care poate nu e atat de interesant, dar e un mic loc unde imi exprim sentimentele, parerile , un loc in care poate va regasiti si voi. Pupici si imbratisari pentru toti, exceptand cocalarii, fara cocalari…

One thought on “Things that I love

Leave a comment